tiistai 2. heinäkuuta 2013

» pari kuvasta

Koska halusin jakaa nämä tännekin. XD Kaikki ovat kesäkuun alusta, Nukkekesä 2013 -nimisestä haasteesta jossa tosin "nukkemasiksen" iskiessä epäonnistuin täysin. Nooh, jospa minä vielä tämän kuun aikana saisin jatkettua tuota haastetta, tulisi tähänkin blogiin lisää postattavaa. :D






Öpöpöp. Nyt kun tätäkin blogia päivittelin niin tuli kamalaisa monsterikuume. Saiskohan PD Cleota enää mistään ...? XDD Ja mun kun piti olla lopettanut Monsterien osto.

Extrana vielä samaisesta haasteesta kuva Bratzillazistani, Magic Night Out Jade J'adoresta:

6 kommenttia:

  1. Voih, ihania kuvia.. ♥ Joo, saa PD Cleota. :3 Saako sieltäpäin muuten enää Jinaa (jos oisin menossa sinnepäin niin tottakai hankkisin) ?
    Päätit vihdoin (nyt vasta) hankkia sen Bratzillan. Ihana nukke. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MUN HUONEEN SEINÄLLÄ ON MUURAHAINEN MIKSI V---
      mutta siis asiaan *köhii kurkkuaan*

      Kiitos! Ja jee, taidanpa vihdoin hänetkin ostaa 8) Ööäp, en oo katellut nukkehyllyjä piiitkään aikaan joten en tiedä! ;_; Mutta täälläpäin Jina ei ole vissiin kauhean suosittu ollut, niin voisi hyvinkin löytyä! Itseasiassa Jaden hankin jo Maaliskuussa mutten ole kuvaillut tyttöä hirveästi. :DD

      Poista
  2. Hienoja kuvia! Itelläni on Cloetta Spelletta mutta oon leikellyt sen hiuksia

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia! Itelläni on Cloetta Spelletta mutta oon leikellyt sen hiuksia

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja mahtava blogi! Liityn lukijaksi :) Haluutko liittyä mun lukijaksi? maukannn.blogspot.fi Kirjoittelen mh-nukeista ja elämästäni. Kuvia tulee mh:ista ja schleich hevosista. Käy edes vilkaisemassa! Kiitos :)!

    VastaaPoista
  5. Oot todella taitava valokuvaaja :) Muutenkin erittäin pätevä blogi, sait uuden lukijan!

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi! ^^ ♥